سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

باران نوشت امروزم خیلی ها را ملتمس کرد به دعای ما زیر باران!!
اتفاقا الان دوباره باران گرفت، رفتم زیر باران، باز خیره در آسمان، باز دست گشودم، باز مشغول دعا.....
من دعا می کردم و رعد آمین می گفت، من دعا می کردم و برق تایید می کرد، من دعا می کردم و ابر اشک می ریخت، من دعا می کردم و آسمان آمده بود توی دستهایم!!
این بار دعایم را برای انسان جاری روی صفحه آسمان نوشتم....
خدایا! رضا کن او را، از همان رضاهایی که خودش می خواهد...
خدایا! او را به دریای خودت برسان...
خدایا! جریان زندگیش را آرام و پر مهر از ساحل خود عبور ده...
خدایا! دلش را طوفانی کن، طوفانی که فقط با تو آرام گیرد...
خدایا! همه آدم ها را جاری کن
آن هم به سمت خودت...
خدایا! ..................



نوشته شده در یکشنبه 91 فروردین 27ساعت ساعت 10:35 عصر توسط ملیحه سادات| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin