سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

یا امام رضا...

زیارت جامعه که می خوانم از همان بای بسم الله منتظر یک جمله ام!! همینطور همه اش حواسم به این است که کی میرسم، چند فراز دیگر مانده است، اصلا زیارت جامعه خواندن را برای این جمله اش دوست دارم!! دل توی دلم نیست، تا برسم به اینجای زیارت: معکم معکم لا مع غیرکم چه عشقی می کنم من با تکرار این معکم ها... چه کیفی می دهد این فراز، من عاشق این معکم گفتنم! من عاشق این لامع غیرکم گفتنم! انگار آقا از ته دل من حرف زده است، خیلی می چسبد به من، خصوصا اگر ظهر باشد، اگر توی حرم باشد، اگر از بلندگوی حرم با آن صدای ملکوتی و آشنای همیشه پخش شود، اگر تا وارد حرم شوی زیارت رسیده باشد به این فراز و تو نگاه گنبد کنی و با اشک تکرار کنی معکم معکم معکم معکم.... توی آن آرامش ظهرانه حرم، چه صفایی می دهد جامعه خواندن....
من عاشق این معکم معکم گفتنم من عاشق این لامع غیرکم گفتنم....

 (منظورم از آقا حضرت امام هادی ع است که زیارت جامعه از ایشان صادر شده است.)



نوشته شده در شنبه 91 فروردین 26ساعت ساعت 7:24 عصر توسط ملیحه سادات| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin