سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

امام خامنه ای

 ما ایرانی ها عزتمندترین ملت روی این کره خاکی هستیم، ما ایرانی ها از آن دسته آدم هایی هستیم که حتی اگر روزی کلا نسل انسان ها منقرض شود باز هم نام و نشان ما بر کائنات خواهد ماند! هر چند پیش بینی حماسه ای که ان شاالله جمعه خواهیم آفرید کار زیاد سختی نیست اما باز هم شوق و ذوقش دل نمی گذارد برای آدمی! خلاصه این روزها مردمند و رهبر نازنینشان، آقا لب تر کنند مردم جان می دهند برایش، ما هم یکی از مردم! امروز رفتیم سراغ حرف های آقایمان تا خدای ناکرده راه را به خطا نرویم.مردم همینطور شیر هستند آقا هم با این سخنرانی های دشمن کوبش غیرتی ترشان می کند و انگیزه ها هر روز قویتر می شود:"من مطمئنم که این انتخابات براى ملتهای دیگر هم یک نشانه‌اى است. براى همین هم هست که دستگاه‌هاى خبیث استکبار، از آمریکا  و انگلیس و صهیونیستها و دیگران، دارند مرتباً تلاش میکنند که این انتخابات را به  یک جورى خراب کنند، مخدوش کنند. کشورهاى دیگر نگاه میکنند ببینند این پیشکسوت  انتخاباتى و انقلابى - که ملت ایران است - چه کار خواهد کرد. ملت ایران در این  زمینه، جزو پیشکسوتهاست. ملتهاى دیگر نگاه میکنند ببینند انتخابات در ایران به کجا خواهد رسید. استکبار دوست دارد که انتخابات در کشور ما آنچنان بشود که ملتها را مأیوس کند."
دشمن هم بیچاره تر از هر وقت دیگری در پی راه چاره ای است تا شاید بتواند در فرآیند خلقت حماسه توسط ما حماسه آفرینان خللی ایجاد کند، اولین تیری که در تاریکی - آن هم به صورت کاملا ناشیانه- رها می کند اصل انتخابات ما را هدف گرفته است:"دشمنان ما مى‌خواهند اصلاً انتخابات برگزار نشود. چرا؟ براى این‌که بتوانند شاهدى بیاورند که در ایران مردم‌سالارى و دمکراسى نیست. وقتى ما انتخابات برگزار مى‌کنیم، حربه‌ى آن‌ها گم مى‌شود. بنابراین اولین خواسته‌هاى آن‌ها برگزار نشدن انتخابات است.
"
اما از آنجایی که حتی به اعتراف خودشان دست و پا زدن در این وادی بی فایده است پس به سراغ گزینه های بعد می روند (عزیزان مطلع هستند که دشمن همه گزینه ها را روی میز دارد!!!) هدف بعدی حضور ماست، یعنی دشمن فهمیده است برای عدم برگزاری انتخابات که هیچ غلطی نمی تواند بکند (البته به قول حضرت امام!) پس می خواهد کاری کند که ما در انتخابات شرکت نکنیم: "بدانید مخالفان این کشور، دشمنان این ملت، دشمنان بهروزى ایران، دشمنان پیشرفت و ترقّى ملت ایران و دشمنان نظام جمهورى اسلامى هرچه بتوانند، انجام مى‌دهند تا مردم را از حضور در صحنه‌ى انتخابات مجلس شوراى اسلامى و هر صحنه‌ى دیگرى باز بدارند. تا امروز نتوانسته‌اند؛ به حول و قوّه‌ى الهى در آینده هم نخواهند توانست."

از همینجا اولین وظیفه ما مشخص می شود: حضور پر شور در انتخابات، تا کور شود آنکس که نتوان دید!
این حماقت محض است که کسی حتی احتمال بدهد شاید ما در انتخابات شرکت نکنیم! دشمن هم این را خوب می داند، پس هدف بعدی دشمن انگیزه های ماست یعنی حتی اگر پای صندوق ها هم حاضر شدیم هدف و انگیزه و امیدی در کار نباشد؛ یک حضور پوچ و بیهوده: "
در هر برهه‌اى سعى گردانندگان تبلیغات خصمانه‌ى استکبار جهانى بر این بوده است که حضور مردم را کمرنگ کنند؛ انگیزه‌ى مردم را کم کنند؛ همت آن‌ها را، امید آن‌ها را نسبت به انتخابات از بین ببرند یا کمرنگ کنند. البته به توفیق الهى نتوانسته‌اند. این نشاندهنده‌ى اهمیت انتخابات است.
"
اما از آنجایی که هر ایرانی مساوی است با یک کارخانه عظیم انگیزه و امید و شور ونشاط و خلاصه انواع محصولاتی از این دست پس این تیر هم به هدفی اصابت نمی کند! پس دشمن ناامید از انتخابات و حضور و شور ما تمام توان و نیروی خود را روی انتخاب ما جمع کرده است؛ یعنی می خواهد کاری کند که کسی باب میل او وارد مجلس شود:
"دشمن مى‌خواهد که مردم تحت تأثیر غوغا‌ها و تهمت‌زنی‌ها و هوچیگری‌ها، دچار دهشت شوند و نتوانند نمایندگان حقیقى خودشان را به مجلس بفرستند؛ تحت تأثیر تبلیغات فریبنده و رنگین قرار گیرند و نتوانند عناصرى را که به آن‌ها دل مى‌بندند و اطمینان مى‌کنند، پیدا کنند و به مجلس بفرستند.
"
اما رهبر بابصیرت ملت حتی فرصت جولان به اینها نمی دهد چه رسد به اجرای برنامه ها و اهدافشان! :
"
شما [اعضاى هیأت مرکزى نظارت بر انتخابات] به عنوان یک ابزار اطمینان، نگذارید که خداى ناکرده در این طریق اختلالى به وجود بیاید. اگر کسى فاسد است - فساد مالى، یا فسادهاى گوناگون اخلاقى، یا فساد عقیدتى و سیاسى - اگر کسى فتنه‌گرى مى‌کند، نظام را تضعیف مى‌کند و کارایى دستگاه‌ها را از آن‌ها مى‌گیرد - به تعبیر رسایى که بین مردم رایج است: چوب لاى چرخ دستگاه مى‌گذارد - واقعاً نمى‌تواند در آن تریبون به آن عظمت حضور پیدا کند؛ او نباید وارد مجلس بشود. آن کسانى که واقعاً رفتار و اعمال و گفتار آن‌ها حاکى از این است که براى خاطر هر انگیزه‌یى - یا به انگیزه‌هاى سیاسى، یا به انگیزه‌هاى شخصى و خصلتى - با نظام مقابله دارند، این‌ها نباید وارد مجلس بشوند؛ از این جهت بایستى خیلى رعایت کرد."

خلاصه این روزها باز هم دم دمه های حماسه است و مردمند و نگاه های دوخته شده شان به اشارت های آقا جای هیچ شک و تردیدی نیست که إن شاالله باز هم مثل همیشه پیروز و سربلند خواهیم شد، حالا دشمن همه آن گزینه های روی میزش را به کار ببرد ما که گوشمان به این اراجیف بدهکار نیست:"این ملت، در آستانه‌ى یک آزمایش بزرگ، یعنى انتخابات مجلس شوراى اسلامى است. جنجالهاى تبلیغاتىِ صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها هم، اساساً، به همین خاطر است. هروقت فکر مى‌کنند که خواهند توانست ملت را از یک اقدام اساسى باز بدارند، دریغ نمى‌کنند. مردم، از مدّت‌ها پیش منتظرند که در روز جمعه، به پاى صندوقهاى رأى بروند، و آن‌ها، براى این‌که ذهن‌ها را به جاى دیگرى متوجّه کنند، در رسانه‌هاى مزدور خود، شعارهاى ضدّ ملت ایران و ضدّ نظام جمهورى اسلامى سر مى‌دهند. اما گوش ملت ما، به این حرف‌ها بدهکار نیست.
"
خلاصه این روزها مردمند و رهبر نازنینشان، آقا لب تر کنند مردم جان می دهند برایش...



نوشته شده در سه شنبه 90 اسفند 9ساعت ساعت 8:22 عصر توسط ملیحه سادات| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin