سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

 

این روزا که گرماگرم تبلیغات انتخاباته ما هم کاسبیمون شده از این سخنرانی به اون سخنرانی در پی نامزد اصلح! مطالعاتمونم شده فقط و فقط خوندن برنامه ها و دیدگاه های نامزدها! بنده هم به عنوان یک دانشجوی خط امام و رهبری یک گوشم به حرفهای آقاست و یک گوشم به حرفهای نامزدها! تا ببینم کدومشون با ملاکهایی که رهبری تعیین فرمودن سازگارترند.
خونه هم که شده کرسی آزاد اندیشی! هر کس برداشت و نظرشو راجع به نامزدها میگه و بعد نظرات همدیگرو نقد و بررسی و تأیید و یا رد می کنیم و البته تمام تلاش بر اینه که کار به گیس و گیس کشی نرسه!!
دیشب رفته بودم سخنرانی یکی از نامزدها البته بهتره بگم شعرانی نه سخنرانی! چون همش شعار بود! اول کار که ما رو بیشتر از یک ساعت معطل کردند تا حضرت آقا تشریف بیارند و افاضه کلام کنند! گفتم بابا این وقتِ مردم براش مهم نیست نباید بهش رأی داد ولی باز هم گفتم نباید بدبین بود لابد بنده خدا کاری براش پیش اومده پس نشستم تا سخنرانیشو گوش بدم بعد قضاوت کنم. توی سخنرانیش بیشتر از هر چیز دیگه ای این حرفش کفرم رو در آورد: «امام گفته نماینده باید درد مردمو بفهمه...به منِ روستایی رأی بدید!!» دلم می خواست پاشم بگم حالا که موقع رأی جمع کردن شده تو شدی روستایی؟! پس چرا اسم روستاتو از پسوند فامیلت برداشتی؟! تو وقتی هم که استاد دانشگاهی و از روستای خودت بی خبر باز هم به دانشجوهات میگی که روستایی هستی؟؟ لا اقل به دانشجوهای روستاییت اینو میگی؟ نمیگم به خاطر اینکه با تو راحتتر ارتباط برقرار کنند، نه! لااقل فقط به خاطر اینکه ببینند تو هم یه روز یه بچه روستایی بودی و الان رسیدی به اینجا؛ نه خداییش تا حالا جز پشت این تریبون چند جای دیگه سرتو با افتخار گرفتی بالا و گفتی من روستایی هستم؟!
بدتر از شعرانیش رفتارهای طرفداراش بود، یکیشون پا شد تا تونست نماینده شهرمونو -که تا انتخاب نماینده بعدی هنوز هم نماینده رسمی ماست- تخریب کرد و تا تونست ازش بد گفت، من کاری به خوبی یا بدی نمایندمون ندارم، خیلی ناراحت شدم طرف اگه خودش چیزی تو چنته داره باید رو کنه نه اینکه بیاد دیگری رو تخریب کنه!
آخرشب هم که مراسمشون تموم شد بوق بوقی راه انداختند که نگو و نپرس! یکی نبود بگه تو اگه میخوای نماینده مردم بشی اول برو مردم داری یاد بگیر بعد! آره کار خودش که نبود کار طرفداراش بود ولی اینکه میتونه طرفداراشو از ایجاد مزاحمت منع کنه، جز اینه؟
هر چند هنوز نتونستم نامزد اصلح رو پیدا کنم ولی لااقل درباره این آقا مطمئنم که نامشون در برگه رأی من نوشته نخواهد شد!



نوشته شده در سه شنبه 90 اسفند 9ساعت ساعت 7:44 عصر توسط ملیحه سادات| نظر بدهید

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin