سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

سلام ما برگشتیم! نیست که خیلی نبودیم!! حالا برگشتیم! دست شما درد نکناد شنیده ام حتی هوای آهوی ما رو داشته و به ایشان آب و دانه! میداده اید! همین آهو جان قالب را میگویم! کفترهایمان را هم دیدیم علف داده بودید! متشکر از لطف شما!
 خب عرض به حضور شریف که از پایان نامه همین تطبیق با آیین تدوین مانده که عمرا ما بتوانیم یک همچین کار شگفتی انجام دهیم! مگر نه این است که مومن در هیچ چارچوبی نمی گنجد؟! - البته به قول آقای امیرخانی عزیز - آن هم مومنی که ما باشیم! تا به حال هیچ چارچوبی نتوانسته ما را در خود بگنجاند! چه رسد به آیین نامه تدوین که ما کلا با آن مشکل ژنتیکی داریم! یادم باشد یک تحصنی علیه آیین نامه پایان نامه ها راه بیندازیم!
خلاصه دعا بفرمایید مومن مذکور برای یک بار در عمرش هم که شده به زور هم که شده در یک چارچوبی چپانده شود!
از همین لحظه هم همه عزیزان دعوتند به صرف دفاعیه! مشهد اگر حضور داشتید منتظرتان هستیم! (نگفتم تشریف داشتید چون مشهد تشریف نمی برند! مشرف می شوند!)
آدرس هم نمی خواهد شما به دانشکده ما مشرف که شوید!! فقط لازم است بگویید "مهدوی" (فامیلی مقدسم را میگویم!) از آنجایی که بنده جزء دانشجویان بسیار سر به زیر و بی آزار هستم! تمام کائنات ما را می شناسند! حتما راهنماییتان خواهند کرد، اگر هم احیانا کسی ادعا کرد ما را نمی شناسد خبر دهید تا مریدان را بفرستیم خدمتش برای عرض ارادت!
راستی تشریف اگر آوردید سر راه یک جعبه شیرینی بگیرید ممنون میشویم!
منتظر شما هستیم!
یا علی التماس دعا



نوشته شده در پنج شنبه 91 اردیبهشت 21ساعت ساعت 5:10 عصر توسط ملیحه سادات| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin