سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

حنا جان! سلام
 از روزی که با تو آشنا شده ام بیشتر از چهل روز می گذرد، چهل عددِ بلوغ است، پس آشنائیمان به بلوغ رسیده است و تو دیگر برای من فقط یک خواهر فلسطینی نیستی، تو حالا جزئی از جان منی، و من تو را در وجودم حس می کنم. اسلام این را به ما یاد داده است! مسلمانی یعنی همین، یعنی مسلمانان همه از همند، یعنی همه یک روحند در هزارها تن، این را پیامبر مهربانمان یادمان داده است...
حنای قهرمان من!
از روزی که تو را ناجوانمردانه به بند کشیده بودند پیگیر خبرهایت بودم، روزها از پی هم می گذشت و هر روز تازه ترین خبر همان خبر دیروز!! حنا اعتصاب غذا کرده است...
روزها در پی هم می گذشت و تنها کاری که از دست من_ این خواهر کوچکت_ بر می آمد دعا برای پیروزیت بود، گرچه همان موقع هم می دانستم تو پیروزی، همان اولین روزی که خبر تحصنت را شنیدم. نمی دانی آن روزهای تحصنت چقدر دلم می خواست با تو حرف بزنم! چقدر دلم می خواست بیایم فلسطین، پیش تو!!
راستی حنا جانم! در آن روزهای سخت اسارت، آن نسیمی که هر روز چهره نخسته و استوارت را نوازش می داد، همان که هر روز به تو جانی تازه می داد! آن را هیچ وقت نگاه کردی که از کدام سو می وزد؟!
از سوی ایران! آن نسیم دعا ها و پیامهای نصر من الله مردمِ من بود که هر روز بر بال نسیم روانه سرزمین تو می شد!
حنا ی قهرمانم!
دیروز که خبرت را شنیدم، نمی دانی از سر شوق اشک هایم چطور فواره زد! نمی دانی چه حس غریبی داشتم، نمی دانی چقدر حرف برایت داشتم! الان اما تنها حرفی که می توانم برایت بنویسم این است: درود خدا بر تو شیرزن، چه خوب این پستهای روزگار را به زانو درآوری.
درود خدا بر تو حنا، تو به تمام دنیا نشان دادی اسرائیل پست تر از ان است که نتوان از جغرافیای تاریخ حذفش کرد!
حالا تازه می فهمم امام ما چه گفته بود: اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می برد!
فقط کاش هر مسلمان سهم آبش را بریزد! تو که کارت را کردی حالا نوبت ماست! با این کار تو اسرائیل را آب برد! یعنی آبروی نداشته اش را آب برد!
حنای قهرمانم!
به داشتن خواهری مثل تو می بالم با تمام وجود...
حنای قهرمانم!
امیدوارم روزی بشنوم که اخبار می گوید: اسرائیل نابود شد...
حنای قهرمانم!
اسطوره شدی بانو، اسطوره شدنت مبارک...

پیوست:
این همه استقامت را جز در قامت یک زن مسلمان نمی توان یافت، درود خدا بر پیامبرش محمد ص که دامان پاکش در طول تاریخ همواره قهرمان پرور است.



نوشته شده در سه شنبه 91 فروردین 15ساعت ساعت 11:42 صبح توسط ملیحه سادات| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin