سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

سیزده به در

احتراما اینجانب طبیعت دلگشا فرزند بهار، متولد آسمان، به شماره شناسنامه باران، عدم رضایت خود را مبنی بر شرکت فرزندان آدم در مراسم سیزده به در اعلام می دارم!!
فرزندان من: هوای پاک، درختان، گل ها وسبزه ها، رودخانه ها و جویبارها، کوهسارها، پرندگان و چرندگان! از دست سیزده به در شما آدم ها عاصی شده اند!! از دست روزی که به نام من زده اید!! به نام من اما...!!!
 دست و پای درخت را می شکنید و روی گل ها و سبزه ها آتش روشن می کنید و دودش را می دهید به خورد پاکی هوا! بچه هایتان هم کمی آن طرفتر سنگ پرت می کنند به دامن من و پر و بال و دست و پای پرندگانم را می شکنند!! ضایعاتتان را هم که ول می کنید توی جاری آبهایم!! یک روز به نام من از خانه ها بیرون می زنید و در عرض کمتر از چند ساعت مرا به خاک و خون می کشید!!
آخر کجای این دنیا چنین رسمی است؟؟ برای کسی بزرگداشت بگیرند و بریزند روی سر وکولش و تا می توانند بزنندش؟؟؟!!! بزرگداشت گرفتنتان برای من که اینجور است! برای خودتان را نمی دانم!!
آی آدمها یک کلام لب کلام اینجانب طبیعت فرزند بهار متولد آسمان به شماره شناسنامه باران سیزده به در را تحریم می کنم!!!! لطفا نیایید!!
بگویید فقط با فرهنگ هایتان بیایند تا هم ما کیف کنیم و هم ایشان...



نوشته شده در یکشنبه 91 فروردین 13ساعت ساعت 9:40 صبح توسط ملیحه سادات| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin