سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

راهی برای رفع خستگی خانم های خانه دار

وقتی بین زن و شوهر ها عاطفه ای در بین نباشد این جمله(مگه من کلفتم؟!) به میان می آید و گرنه اگر زنی شوهرش را دوست بدارد هرچه قدر هم بوی جوراب همسرش گیج کننده باشد از شستن آن لذت می برد و اگر فرصتی پیش آید آرام در گوش او زمزمه می کند: نمی دونی زن بودن برای تو چه کیفی می ده!

البته بعضی وقتا بدجوری کارای خونه زیاد می شه . اینه که خیلی روی ما فشار می یاد .

خانه داری

 بچه داری از چپ . غذادرست کردن از راست. خانه تمیز کردن از پایین . همسرداری و مهمانداری و لبلس شستن و خیاطی و ... آه نفسم بند امد...

خدا به خیر بگذراند ...

اما بازم با این اوصاف کارهای منزل ما با کارهای خانه حضرت فاطمه(س) یکی نیست . چون ایشان باید خودشان گندم آرد می کردند تا نان درست کنند. به پیشنهاد حضرت علی (ع) رفتند سراغ پیامبر اکرم(ص) تا کنیزی جهت کمک به حضرت فاطمه (س) تقاضا کنند. اینجا بود که دوست و حبیب خدا(ص) ، ذکری را به ایشان آموزش دادند که ان لحظه از کمک کنیز بهتر می نمود. این ذکر همان تسبیح حضرت زهراست. 34بار الله اکبر.33 مرتبه الحمدلله. 33مرتبه سبحان الله.

تسبیح

شاید تفسیر آن این گونه است:

الله اکبر: خدا بزرگترست. بزرگتر از هرچیزی که به ذهن آید. مشکلات من بزرگترست یا خدای من؟ البته خدای من.

الحمدلله. سپاس برای خدا که من کارهایی برای انجام دادن دارم . سپاس فقط برای خدا که من توانایی انجام کارها را دارم. تمام ستایش ها برای خدا که مرا به این نکات راهنمایی کرد.

سبحان الله: پاک و منزه است خدا از صفات مخلوقان. خدا ناتوان نیست . به من نیرو می دهد. خدا کر و کور نیست. می بیند بی چشم و می شنود بی گوش. کارمرا می بیند. سخنان مرا می شنود. پس مزد و پاداش من سر جاش هست.



نوشته شده در پنج شنبه 91 فروردین 10ساعت ساعت 11:42 عصر توسط سیده فاطمه| نظر بدهید

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin