سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

چند وقته برای ما از یه جنبش اینترنتی پیام میاد که لگوی ما رو تو وبلاگتون بذارید، ما هم که کارنابلد! هم دلمون می خواست ما هم قطره ای از دریای جنبش باشیم هم بلد نبودیم لگو رو بذاریم. آخر هر چی آبرو داشتیمو بر باد دادیمو رفتیم براشون یه پیام خصوصی گذاشتیم مبنی بر اینکه آقا ما اعتراف میکنیم که بلد نیستیم!!! بچه های عزیز جنبشی هم خیلی مؤدبانه با یه پیام محرمانه جواب ما رو دادن، که البته از قضای اتفاق باز هم ما سر در نیاوردیم که منظور شریفشون چی بوده!!! پس این مطلبو نوشتیمو پیام اون عزیزان رو هم زیرش گذاشتیم تا اعلام کنیم: آقا ما عضو این جنبشیم! ما سرمون بره دست از حضور آگاهانه نمیکشیم، ما هرچی داریم فدای رهبر و ملت، که البته فکر میکنم این ادعا رو با همین مطلب ثابت کردیم!! مگه آدم چیزی بالاتر از آبرو هم داره؟؟ خب ما اونم دادیم!! ما فقط به خاطر عشق به رهبر و وطن خودمونو اینقدر نافرم ضایع کردیم!!!!
اینم اون پیامی که ما بلد نبودیم عملی کنیمش!



+ جنبش اینترنتی حضور آگاهانه 

بسم رب الشهداء و الصدیقین
انسانهایی که حضور در انتخابات را بی ارزش قلمداد می کنند و آنهایی که آگاهانه نادرست رای می دهند هر دو به یک اندازه به اسلام و سرزمین خود خیانت کرده اند .
با سلام خدمت شما  گروه اینترنتی رهروان ولایت در استانه انتخابات اقدام به راه اندازی جنبش اینترنتی حضور آگاهانه نموده است از شما دعوت می کنیم با قرار دادن لوگوی این جنبش در وبلاگ خود به این جنبش بپیوندید ضمنا لطفا پس از قرار دادن لوگو اطلاع دهید تا علاوه بر درج خبر پیوستن شما به جنبش، وبلاگ یا سایت شما نیز در لیست جنبشی ها لینک شود
www.jonbeshnet.ir
منتظر حضور گرم شما هستیم
گروه اینترنتی رهروان ولایت

 

و این هم پاسخ پر از لطف اونهاست که خصوصی فرستادن ولی ما بازم نفهمیدیم قضیه چیه!!!

+ جنبش اینترنتی 

با سلام و احترام

می توانید حداقل یک مطلب در مورد جنبش نوشته و لینک نمائید

موفق باشید

 

فقط خدا کنه اسم ما هم در لیست جنبشی ها لینک بشه!!!



نوشته شده در پنج شنبه 90 اسفند 11ساعت ساعت 11:36 عصر توسط ملیحه سادات| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin