وبلاگ :
ساعت يک و نيم آن روز
يادداشت :
بصيرت
نظرات :
3
خصوصي ،
26
عمومي
پارسي يار
: 6 علاقه ، 2 نظر
نام:
ايميل:
سايت:
مشخصات شما ذخيره شود.
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
اين پيام به صورت
خصوصي
ارسال شود.
+
سجاد
خطاب به دوست عزيزم سياوش جان آقاجاني.
ابتدا کمال پوزش و عذرخواهي را از صاحب وبلاگ دارم که به جاي ارائه نظر حرف طولاني ميزنم و خطاب به شخص ديگري صحبت مي کنم.
جناب آقاي آقا جاني سلام. بسيار از مطلب و نظر زيباتون استفاده کردم. ممنون زيبا بود و تأمل برانگيز.به عنوان کوچکتر و شاگرد شما چند نتکته اي به عنوان درسي که خدمتتون تحويل ميدم عرض ميکنم.
بله همواره ولايت معصوم در دسترس است.چرا که هم امام ما زنده هستند و هم قرآن و هم کتاب شريف نهج البلاغه مصداقي از وجود و ولايت امام در جامعه کنونيست.(بنده اصلا هيچ کاري هم با ولايت فقيه و اينجورصحبتا هم ندارم)
انبار شدن شبهات روي هم دليل بر مطمئن نبودن به ولايت مداري نيست.چرا که حل شبهات و پاسخ به آن مقوله اي جداست.
بحث اصلي بنده اينجاست(نميگم بنده منکر ولايت و ...درجامعه امروزي هستم)شما بحث ولايت مداري درجامعه امروزي را به ولايت مداري مربوط به دوران امام و معصوم و آنچه که مربوط به معصوم است خلط کردين.تعريف شما در مسائل سياسي کشور از بصير کيست؟از ولايت مدارچيست؟ اصلا از فتنه چيست؟از ديد شخصي ما عده اي در جامعه بي بصيرت هستند.
کدام ولايت مدارعلي(ع)در هر برهه از زندگي گليمش را از آب کشيدبالا؟
از تبيين و تحليل شما از بحث بصيرت و ولايت مداري بسيار استفاده کردم ضمن اينکه تعريف نويسنده وبلاگ هم بدون اشکال است.بالاخره تحليل و برداشت شخصي است از معناي بصيرت.
ممنون
پاسخ
سلام ممنونم از شما جناب رحيمي. جمع بين نظر شما و ايشون خودش يك پست عميق و دقيق ميشه به هر حال از هر دو بزرگوار كه بنده رو راهنمايي كردند ممنونم