سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

آقا ما ایرانی ها کلا تو کار حماسه ایم اما نمی دونم چرا این وسط فقط اسم فردوسی در رفته؟! خداییش میشه حساب کرد هر کدوممون تا حالاچند تا شاهنامه سرودیم؟ اونم از اون مدل شاهنامه هایی که رستمش لرزه به تن همه ابرقدرتا می ندازه!! نه فقط افراسیاب و گشتاسب و بقیه مشتاسب پشتاسبای توی شاهنامه!

همین الان که من دارم اینو می تایپم زهرا کوچولوی عزیزم یه پرچم گرفته دستشو داره می دوه و میگه مرگ بر آمریکا! مگه زهرا دو سالش بیشتره؟!  آدم کیف می کنه وقتی این بچه ها رو میبینه! می دونید چیه؟ کلا ما ایرانی با دو تا چیز به دنیا میایم یکی "یا حسین" و یکی "مرگ بر آمریکا" که البته جفتش یکیه! جفتش همون "هیهات من الذله" است. کلا ما ایرانی ها از همون بچگیمون با عزت بزرگ میشیم؛ از همون بچگیمون ظلم ستیزیم و ازهمون بچگیمون آمریکایی ها از ما می ترسن!  اصلا ما خودمون حماسه ایم چه برسه به کارامون!

 این روزا هم که دمدمه های انتخاباته آدم شور حماسی و حس وطن دوستیش بیشتر از هر وقت دیگه ای گل می کنه امرز توفیق شد و من یه بار دیگه سخنرانی حضرت آقا تو نمازجمعه تاریخی خرداد 88 رو خوندم خداییش خودمونیم ها عجب حماسه ای آفریده بودیم که آقا اینجور با ما حرف می زد: "خطاب به شما مردم عزیز حرف من عبارت است از یک دنیا تجلیل و تعظیم و تشکر. بنده دوست ندارم در سخنرانى‏ها و خطابه‏ها نسبت به مخاطبان خودم با مبالغه حرف بزنم یا تملق آنها را بگویم؛ اما در این قضیه‏ى انتخابات، خطاب به شما مردم عزیز عرض میکنم که هر چه با مبالغه صحبت بکنم، زیاد نیست؛ حتّى اگر بوى تملق هم بدهد، ایرادى ندارد. کار بزرگى کردید. انتخابات 22 خرداد یک نمایش عظیمى بود از احساس مسئولیت ملت ما براى سرنوشت کشور...لازم میدانم از اعماق دل نسبت به شما مردم عزیز در سراسر کشور ابراز ادب و ابراز تواضع کنم که واقعاً  جا دارد.)

اگه عمری بمونه ان شاالله دوباره "یَک حماسه تیمیسی" بیافرینیم انشالله یه کاری میکنیم که دوباره بشنویم آقا بهمون میگه: (این انتخابات، عزیزان من! براى دشمنان شما یک زلزله‏ى سیاسى بود؛ براى دوستان شما در اکناف عالم یک جشن واقعى بود؛ یک جشن تاریخى بود.)

 

 



نوشته شده در پنج شنبه 90 اسفند 4ساعت ساعت 4:15 عصر توسط ملیحه سادات| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin