سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

سه سال گذشت.سه سال باهم و در کنار هم بودیم.

بعضی ها مثل امینه سادات(با لهجه ی زیبای یزدیش و شیرینی های خوشمزه ای که برامون می آورد) و آسیه(دختر با نمک و با انرژی کلاس) همون اوایل به دلایلی کلا از دانشکده رفتند و از ما جدا شدند.

بعضی مثل سیده فهمیه(که عاشق فلسفه و منطق و حرف های عمیق و پر مغز بود) و مهین(دختر متین و همیشه مؤدب کلاس که سر همه ی کلاسا ما رو از کنفرانس های زیبا و پر محتواش بهره مند می کرد) و فاطمه صدیق(دوست همیشه شاد و شوخ طبعمون که هون اوایل به مقام بلند مادری نایل شد) بعدها به دلایلی از گروه ما جدا شدند و با ورودی های بعدی دانشکده همکلاس شدند.

بقیه اما تا آخرش باهم بودیم.

تا اینکه بعضی مثل ملیحه زارعی(دوست با اخلاق و مهربون مون که همیشه برای من در حکم یک مشاور عالی بود) در کنکور شرکت نکرد و در عوض با افتخار مادر شد.

حالا هم که نتایج کنکور اومده...

 تکتم(دوست با وفا و با احساس و همیشه همراهم) و مریم(دوست کار راه انداز و مشکل گشامون) دانشکده ی خودمون قبول شدند.

فاطمه تقوی(فرمانده ی پر کار و صبور و خستگی ناپذیر و با اخلاق بسیج) و فاطمه اسلامی( دانشجوی همیشه خلاقی که همیشه تو بحثای علمی کلاس فعالانه شرکت می کرد),دانشجوی دانشگاه قم شدند و همجوار بانوی کریمه ی اهل بیت.

و اما طیبه(ی پاک و مهربونم که همیشه دغدغه ی رسیدن به قله های بالاتر رشد و کمال رو داشت),نرگس(دوستی که همیشه به دل پاک و بی آلایشش و این همه اراده و تلاشش در راه کسب علم غبطه میخوردم),سیده فاطمه(دوست بی نظیر شاعر و متفکرم با افکار عمیق و تحلیلهای دقیقش از موضوعات مختلف ما رو بهره مند می کرد),ملیحه سادات(چی بگم ازش؟ که هر چی بگم کمه! ملیحه سادات همون مؤمنی است که به قول رضا امیر خانی,نویسنده ی داستان سیستان, در هیچ چار چوبی نمی گنجد!)و من(هرچی رفقا بگن!) هم در دانشگاه فردوسی قبول شدیم.

دوستان خوبم از اول باهم این راه رو شروع کردیم. از همون روزای اول مهر سال87 که تو یه کلاس کنار هم نشستیم و استاد کبیریان برامون از قوانین دانشکده گفت و تاریخ اسلام درسمون داد.

و اگرچه حالا خیلی هامون باهم نیستیم.

اما...

اما مطمئنم که همه مون میدونیم...

همه مون خوب میدونیم که قلب هامون برای همیشه نزدیک و در کنار همه.و همه باهم برای یک هدف و در یک راه گام بر می داریم.

دوستان خوبم,هر کجا هستید روزگارتان خوش باد و خداوند مهربان همراه همیشگی لحظه لحظه هایتان...



نوشته شده در دوشنبه 91 شهریور 13ساعت ساعت 3:57 عصر توسط پونه| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin