سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت یک و نیم آن روز

پایگاه خبری تحلیلی ندای انقلاب(  (nedayeenghelab.com
جزایر ایرانی به خیابان‌های امارات رفتند
به گزارش ندای انقلاب به نقل از ایسنا، حاکم شیخ نشین عجمان اقدام به نامگذاری سه خیابان با نام سه جزیره ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک کرد.
شیخ حمید بن راشد النعیمی حاکم شیخ نشین عجمان روز گذشته دستور نامگذاری سه خیابان به نام های جزایر سه گانه ایرانی صادر کرد.
براساس این دستور خیابان مرکزی عجمان در منطقه "مشیرف" به نام خیابان ابوموسی و خیابانی در منطقه " الجرف" به نام تنب بزرگ و نیز خیابانی در منطقه "الحمیدیه " به نام خیابان تنب کوچک نامگذاری شد.

با خواندن این خبر چه حس خوبی!!! به شما دست داد؟؟!! خبر بعدی را هم بخوانید!! تا حس خوبتان خیلی خوب شود!!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir  ) :

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نام‌گذاری سه خیابان امارات به نام خیابان ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک از جمله موضوعات متداولی است که بین دو کشور دوست و همسایه صورت می گیرد، گفت: این اقدام امارات اقدام مثبتی است و ما از آن استقبال می‌کنیم.
علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نامگذاری سه خیابان امارات به نام خیابان ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، گفت: معمولا در روابط میان کشورها این موضوع متداول است که به لحاظ رابطه دوستانه و همسایگی تعدادی از خیابان‌ها به نام شهرهای کشور دوست نام‌گذاری می شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نام‌گذاری خیابانی به نام تهران در شهر سئول کره جنوبی و در برخی کشورهای دیگررا نمونه این اقدام متداول عنوان کرد و افزود: اقدام امارات در نام‌گذاری خیابان‌های خود به نام‌های سه جزیره ایرانی، اقدام مثبتی است و باید از آن استقبال کرد.


یعنی واقعا این آقای کمسیون امنیت ملی! این حرف را جدی جدی صادر نموده اند؟؟!! بچه همسایه ما که هنوز تا ده بلته بشمره!! این کار برادران ناتنی عرب ما را از جمله کاسه های زیر نیم کاسه! میداند!! حالا آقای کمیسیون افاضه می فرمایند باید برویم استقبال کنیم از اضغاث احلام این عربهای به قول ما اخکوک[1] ندید!!  
این اماراتیها مگر چند وقت قبل نگفته بودند چرا احمدی نژاد آمده ابوموسی؟؟!! حالا خیابان به اسم ما می زنند؟؟؟؟؟!!!!
فکر نمی کنم  قضیه خیابانهای این عربها!! با خلیج عربی خیلی فرق داشته باشد!! البته منکر این حقیقت هم نیستیم که الله اعلم...!!!
اصلا ما را چه به تحلیل سیاسی!! فقط یکی بگوید اینها معضل عدم وجود حرف شریف گاف در الفبایشان را چطور حل کرده اند؟؟!!! خیابان تنب بزرگشان را چطور صدا می زنند؟! تنب بزرج لابد!!



[1]   . اخکوک یا همان زردآلویی که در دوران طفولیت به سر می برد!!در لهجه بس شیرین و دلپذیر ما برای تازه به دوران رسیده های بی ظرفیت این اصطلاح به کار می رود!! مصداق بارزش همین ها که ما دستشان را گرفته ایم و بلندشان کرده ایم حالا برای ما شاخ و شانه می کشند!!



نوشته شده در شنبه 91 اردیبهشت 9ساعت ساعت 9:0 صبح توسط ملیحه سادات| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin