• وبلاگ : ساعت يک و نيم آن روز
  • يادداشت : هيچ اتفاق خاصي نيفتاده است!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    خيلي ممنون رفيق شفيق!حسابي دلمان خنک شد!
    + مهم نيست 
    سلام ,بنده کمي ناراحتم از اين که مي گويند فيلم جدايي نادر از سيمين دروغ نشان مردم داده است يا سياه نمايي کرده است ,آيا شما دوست عزيز تا به حال سر به دادگاه هايي اين چنيني که در فيلم نشان داده شد زده ايد که ميگوييد دروغ گفته است؟؟
    برايم جالب است که بعد از جايزه گرفتن آن فرد از يک جشنواره فيلم آمريکا عين تمام جشنواره هاي ديگر جهان فقط از نوع آمريکايي يک ايراني به خاطر يک جايزه شده است آمريکا زده اي؟اگر فيلم ميم مثل مادر هم که کانديد قبلي بوده است جايزه برده بود باز هم اين فيلم را نقد مي کرديد.و کارگردان مي شد آمريکا زده اي؟؟؟
    پاسخ

    سلام قبل از هر چيز به خاطر ادب و احترامتون تحسينتون ميكنم.من نسبت به خيلي از فيلمها نقد دارم و فقط درباره اين فيلم نيست. اما اين فيلم به خاطر سروصدايي كه راه انداخته بيشتر مورد نقد و بررسي قرار گرفته. من هم نقدي بر اين فيلم نوشته ام كه شما در ليست يادداشتهاي من توي همين وبلاگ ميتونيد اونو ببينيد.شايد براي شما جالب باشه كه بدونيد بنده با دادگاه ارتباط نزديكي دارم، و از چيزهايي كه در دادگاه ميگذره بي اطلاع نيستم و اتفاقا به همين دليله كه حاضر نيستم اين فيلم رو به عنوان حقيقت بپذيرم، اون چيزي كه در اين فيلم نمايش داده شد اين بود كه همه ايران و ايرانيها اينطورند در عين حال كه ميپذيرم دادگاه هاي ماهم شلوغ است اما نميپذيرم كه اين شلوغي به همه هم وطنان من تعميم داده بشه، علاوه بر اين درصدي از شلوغي دادگاه هاي ما ربطي به مشكلات خانوادگي و اجتماعي نداردبلكه همين مراجعات طبيعي است كه حتي براي شما هم ممكن است پيش آمده باشد.ضمنا به نسبت جمعيت كشور دادگاههاي ما اوضاع داغوني ندارند. ضمنا دوست عزيز شما مطمئن باشيد آمريكا هيچ وقت الكي براي ما كف و سوت نمي زند حاضرم قسم بخورم به همه مقدساتم كه آمريكا خير ما را نمي خواهد هر وقت به ما گفت آفرين بدونيد كه اشتباه كرديم براي اثبات اين حرفم به جاي قسم خوردن ويا استناد به سخنان امام و آقا به آيه اي از قرآن استناد ميكنم:آيه120سوره آل عمران ميفرمايد هرگاه به شما خيري برسد آنها(منظور دشمنان اسلام است كه در رأس آن يهود است) ناراحت ميشوند و هرگاه به شماشري برسد خوشحال ميشوند فكر ميكنم همين آيه كافي باشه ولي باز هم اگر شبهه اي باقي موند در خدمتتون هستم. راستي رفتارهاي عوامل اين فيلم هم اونور آب اصلا در شأن ايران و ايراني نبود.باز هم به خاطر ادب و احترامتون تحسينتون ميكنم. التماس دعا-ياعلي