• وبلاگ : ساعت يک و نيم آن روز
  • يادداشت : تشويق اقتصادي براي فرزند دار شدن!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 22 عمومي
  • پارسي يار : 2 علاقه ، 3 نظر
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    گروني هاي ساعتي کار کيه؟تزريق ترس به جوونا کار کيه؟
    گروني کار دشمنه.حالا چه فرقي ميکنه دشمن بيروني يا دشمن داخلي.الان جنگه.جنگ اقتصادي.ما همه بايد کنار هم باشيم.
    پاسخ

    دقيقا. ما همه بايد كنار هم باشيم. همه!(اين همه شامل كيا ميشه؟ مردم كنار هم؟ دولت و مردم كنار هم؟ دولت كنار دولت؟ كدومش؟)

    سلام وارادت خدمت شما هم بلاگي بزرگوار

    ممنون که در فضاي سايبر فعالانه حضور داريد

    منتظر نظرات ارزنده وگرانسنگ شما در وبلاگم هستم

    طوباي محبت

    پاسخ

    سلام

    سلام: دغدغه هاي ما جوانان متاهل: سکه، طلا، خانه، وسايل خانه گرانست...يا رب مددي!
    پاسخ

    دغدغه انسانهاي مادي همينه.
    فاطمه جان اين درست که همه ي بالايي ها بايد شرايط لازم رو در جامعه واسه تحصيل و شغل و ازدواج جوونا آماده کنند ولي من معتقدم در بحث آساني تشکيل خانواده و ازدواج,خود افراد جامعه نقش مهم تري دارند.
    اين همه هزينه هايي که خونواده هاي طرفين به هم تحميل ميکنند,مهريه هاي سنگين,مراسم ازدواج آنچناني,جهيزيه هاي آنچناني تر... اونم واسه دو تا کبوتر عاشق که ميخوان يه زندگي جديد رو شروع کنند,چه لزومي داره؟
    توقع مردم بالا رفته.دو نفر که الان ميخوان زندگيشون رو شروع کنند انتظار دارند که مثل زندگي مامان و باباهاشون رو داشته باشند.بلکه هم بالاتر!ديگه نميدونند اين بابا موهاش سفيد شده و بعد از عمري تلاش و کوشش, به اينجا رسيده...
    رهبر ما فقط مهريه هاي 14 سکه اي رو عقد ميکنند.نه به خاطر اين که مهريه ي بالاتر اشکالي داشته باشه,فقط به اين خاطر که به ما يادآوري کنند تو بحث ازدواج, معنويتش مهم تر از مسائل ماديشه.
    پاسخ

    منم كاملا اين حرفاي شما رو قبول دارم عزيزم. اول بايد نگرش خود زن و مرد و همچنين انتظاراتشون درست باشه. زندگي شيرينيش به تلاش زن و شوهره واسه ساختن زندگيشون.اما وقتي خيلي از شرايط زندگي به اوضاع جامعه و ديدها و رئيس مرئوسي و حق خوري و هزارتا چيز ديگه بستگي داره اون وقت چي؟ وقتي حقي گفته ميشه و به مناسبت اين تخطي!!!!!(دقت كنيد گفتن حق و شكايت از اوضاع غير معمول و غير رسمي شده تخطي) هزارتا چيز به آدم ميچسبونند و دمار از روزگار آدما درميارن و يه جوري دخالت رو جبران ميكنند و زندگي رو با شرايطشون به آدما تلخ ميكنند اون وقت چي؟ انتظارات و خرج و مخارج آنچناني هيچ نقشي نداره.
    هر چيزي به جاي خودش...
    تشويق به ازدواج جوونا و فراهم کردن امکانات لازم براي اونا به جاي خوش و تشويق به بزرگتر کردن خونواده ها با فرزند آوري بيشتر هم به جاي خودش...
    پاسخ

    ممنون دوست عزيز. اما تا خانواده هاي بيشتري تشكيل نشه بزرگ كردن خانواده ها هم كمتر ميشه. خانواده هاي الان هم درگير اين مسأله هستند. برنيومدن از اوضاع زندگي.
    تازه يه زماني قرار بود اوس محمود بابت هر بچه 120000000تومان بده. هزار وعده خوبان يكي وفا نكند... !
    پاسخ

    خوبان؟؟؟؟!!!!! ما كه چيزي نديديم!
     <      1   2