• وبلاگ : ساعت يک و نيم آن روز
  • يادداشت : پاسداري...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حامد 

    لطفا از اين وبلاگ بازديد کنيد خيلي وبلاگ خوبيه danaieblog.blogfa.com
    پاسخ

    سعي مي كنم دلتو نشكنم.
    سلام
    وظيفه پاسداران در سپاه پاسدارن حفاظت و حراست از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن مي باشد که هم مرزهاي ميهن اسلامي و هم مرزهاي ديني و حفظ ساختار حکومت اسلامي را شامل مي شود و در هر دو حوزه بايد جانفشاني کنند و بدين جهت است که اين افتخار نصيب پاسداران شده تا روز منتسب به امام حسين عليه السلام را روز پاسدار بناميم.
    پاسخ

    سلام. خيلي ممنون. در پي بررسي معناي لغوي آن بودم. آن هم ذهني. خيلي خوشحال شدم از اين كه معناي اصطلاحي و دقيق آن را برايم نگاشتيد.
    سلام و شايد از شهيد بالاتر حکمت 474 نهج البلاغه
    اللهم الرزقنا توفيق الشهاده

    پاسخ

    و توفيق الطاعه و بعد المعصيه و صدق النيه و...
    + دوستدار شهداي گمنام شيراز 
    سلام
    درست است يک پاسدار در ابتدا بايد از قلب و افکار خود پاسداري کند تا بتواند از اسلام و تمامي سرزمين هاي اسلامي دفاع کند به نظر من پاسداران محدود در مرزهاي جغرافياي نمي شوندهر جا که نداي مظلومي را مي شنوند بايد وارد عمل شوند و بايد به گونه اي زندگي کنند که هر لحضه آماده شهادت و از جان گذشتن باشند چون که مولا ومقتدايشان حضرت ابا عبدالله (ع) نيز اين گونه بودند .
    امام حسين (ع) : در تحصيل ارزشهاي انساني رقابت کنيد ، و در راه بدست آوردن گنجينه هاي پر ارزش معنوي ، از همديگر پيشي بگيريد...
    ميلاد کربلايان بر شما و تمام دوستان مبارک باد.
    پاسخ

    و بر شما .
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 3 تير 91 نوشته (پاسداري يعني چه؟) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.