• وبلاگ : ساعت يک و نيم آن روز
  • يادداشت : كلاس انيميشن...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام عليکم
    احسنت!
    انگيزه ارزشي، هدف متعالي و همت والاي شما قابل تقدير است. انشاء الله که تلاش خستگي ناپذير و استقامت هم به آن افزوده شود تا سرمنزل پيروزي.
    چندي پيش جمله اي از مقام معظم رهبري ديدم که الان دقيقاً يادم نيست. اما مضمونش اين بود که بايد معني مفاهيم را براي مردم روشن کرد. اگر مردم، تعريف دقيق هر "مفهوم" را بدانند، جذب مفاهيم ارزشي خواهند شد.
    واقعاً نيز همينطور است. کسي با مفاهيم ارزشي دشمن نيست. زيرا ارزشها در متن فطرت انسان است. بلکه دشمن در تهاجمات فرهنگي و اعتقادي خودش، از بيشترين چيزي که بهره مي برد، "تغيير دادن معناي مفاهيم" است. (مثلاً معناي مفهوم "آزادي" را جوري بيان مي کند که حقيقتاً "آزادي" نيست بلکه "بي بند و باري" است، يا معناي "هوس" را در قالب مفهوم "عشق" مي ريزد و ...)
    حال چه کسي بايد معناي دقيق مفاهيم را براي مردم روشن کند و با چه وسيله اي؟ مردم که اکثراً اهل بحثهاي خشک تئوريک نيستند و وقت آن را هم ندارند. بهترين و تأثيرگذارترين وسيله، هنر تلويزيون و سينما است.
    صد افسوس که برنامه ها و فيلمهايي که براي چنين رسالتي تهيه شده باشند، در خوشبينانه ترين حالت بسيار نادرند.
    پاسخ

    سلام عليكم جناب ميرزا خيلي خيلي خوش اومدين. ممنونم از نظر لطفتون كه مثل هميشه پر از انرژي و اميد به آينده اس. دعا بفرماييد درحق ما
    سلام. به نظر من جاي شما توي اين کلاس خاليه، کلاس سينما و صدا و سيما رو ميگم. زود برين تا کلاس تموم نشده، برين تا سينما رو س ي ن م ا نکردن...
    پاسخ

    دارم ميرم! تازه قراره بين ما استاد انتخاب كنن! ديديد استادم شديم!!!
    آفرين بر آن دختر
    پاسخ

    آفرين!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 12 ارديبهشت 91 نوشته (كلاس انيميشن...) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.